fredag 5 mars 2010

Post


För ett tag sedan beställde jag garn på nätet, och nu har jag äntligen fått hem det. Det tog dryga veckan innan jag kunde hämta ut det. När jag beställde garn från Yll o Tyll låg det i brevlådan dagen efter, så denna gången hann jag barja bli orolig om jag hade blivit lurad. Pengarna drogs med en gång, men jag fick inget bekräftelsemail eller något annat. Jaja, garnet är ju här nu. Jag vill börja virka med det med en gång, för att se hur färgningen på Drops Delight blir, men jag får sansa mig tills jag är klar med massa påbörjade projekt nu.

Och idag fick jag ett gäng med napphållsringar och en klämma och ett fint grönprickigt band. Om symaskinen åker fram ikväll, så ska jag prova att sy min första napphållare. För att det ska bli fler måste jag skaffa fler klämmor.

Kan även passa på att tipsa om att IKEA annordnar temakvällar, och 17 mars på IKEA Kållered är det tema Förändra med textil. Sista anmälningsdag är 15 mars. Kanske något för dem som bor i närheten. Jag ska dit, och hoppas att det kan blir skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du