måndag 19 juli 2010

Väskbeskrivningen är klar: Alla kan sy en egen väska!

Nu har jag skrivit klart beskrivningen till väskan. Kontakta mig via en kommentar, eller via min mail om någon önskar få ta del av den.

Vad behöver man kunna för att sy en sådan, kanske en novis frågar sig. Är det svårt? Man behöver kunna sy raksöm på en symaskin, och kunna sy på kantband. Svårare än så är det inte.

För den som är intresserad, säljer jag den för 30:-. När jag fått pengarna, skickar jag ett .PDF-dokument till angiven mailadress.

Om någon syr en sådan här väska, skicka gärna en kommentar, så jag kan få se din fina väska uppsydd. För att se hur mina uppsydda väskor ser ut, klicka på länken.

4 kommentarer:

  1. Tusen och tusen tack för solhatten! Den kom fram för ett par dagar sen och den har redan kommit till användning. Den är så otroligt fin!!! Har lagt en liten bild i högerspalten på min blogg, med en länk till dig. Hoppas det är okej?

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  2. Nu har jag äntligen kommit till att sy en väska av ditt mönster. Gick hur bra som helst. Är verkligen en kanonbeskrivning! Tack

    http://litenlucky.blogspot.com/2011/04/vaska-till-liten-och-stor-tasche-fur.html

    SvaraRadera
  3. Hej!Jag är intresserad av att köpa mönstret till väskan.
    MVH Andreea Luca

    SvaraRadera
  4. Hej!Jag är intresserad av att köpa mönstret till väskan.
    Mail: andreealucadan@yahoo.com
    MVH Andreea Luca

    SvaraRadera

Kanske gillar du