torsdag 16 september 2010

Några till prinsessbakelser och filmtips

Jag inser att om jag inte virkar fler prinsessbakelser, så har jag inga kvar själv. Nu har jag virkat sex nya bakelser i sex olika färger. Riktigt bra sysslesättning när man sitter i baksätet i bilen och bara åker med. Mönster från boken Virka amigurumi, virknål 2,5 mm och blandade bomullsgarn 8/4.

Så kan jag tipsa om något helt annat... Jag är medlem i Buzzador.com, en konsumentsajt där man får prova på olika produkter och tjänster, utan kostnad. Nu har jag fått möjlighet att prova Lovefilm.se som hyr ut film på nätet. Jag får hem 2 + 2 filmer under 1 månad, gratis. Om du vill ta del av samma erbjudande, klicka på länken.

Vill du gå med i Buzzador, går det att läsa mer om hur det fungerar
här, eller så kan du registrera dig här på en gång.

För att undvika kostnader måste du själv säga upp ditt LOVEFiLM-abonnemang före kampanjmånadens sista dag. Om du inte säger upp det, övergår det vid kampanjmånadens slut till LOVEFiLM:s filmpaket "Fast 4" för 99:-/månad.
Om du säger upp abonnemanget innan du fått dina två filmutskick (det är två filmer i varje utskick), stoppas filmutskicken och du måste returnera de filmer du har hemma inom 5 dagar.

2 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Inte är det du som säljer på tradera?
    För jag har beställt 3 st vita därifrån...
    Dom är ju bara så fina.
    Mvh Åsa/ stuggbygge/ögonfröjd.
    ( var inte inloggad då jag kikade in hos dej )

    SvaraRadera

Kanske gillar du