måndag 1 november 2010

Och vinnarna är...

Idag är det mulet och grått, men visst är hösten härlig...

Fast ni som kollar in det här inlägget är väl mer nyfikna på vilka som vann? Och vad dem vann.

Intresset har varit överraskande! 111 lotter, det är inte dåligt. Och jag har skrivit lapp efter lapp. Tips till kommande utlottningar, skriv lappar efter hand.

Vinnaren av boken är...

... Handgjorda drömmar! Grattis! Skicka ett mail med din adress, så kommer boken med posten.

Och vinnaren av mönster till väskorna jag syr, samt material till att sy en väska är...

... Veronica med Onicas äventyr! Grattis! Skicka ett mail med din adress, så kommer väsk-kitet med posten.

Tack till alla som deltog i utlottningen! Roligt att se vilka som hittar till min blogg, och nya och gamla bloggar som jag hittar till.

Om någon är intresserad av väskmönster med tillhörande materialsats, är det bara att maila, så ska jag försöka hitta en tygkombination som just du vill ha.

2 kommentarer:

  1. Åh va roligt att jag vann ditt fina mönster. jag tycker du gör så himla fina väskor. Jag har skickat dej ett mail med min adress =)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinnarna och tack för en trevlig tävling.

    Kram

    SvaraRadera

Kanske gillar du