måndag 18 juli 2011

Tygrensning!!

Härligt orangemönstrat tyg, är ursprungligen ett gammalt påslakan, 2 m, jag klipper när det finns intresse. 60 kr/m.
Blomtyg, är ursprungligen ett gammalt påslakan, 1 m, jag klipper när det finns intresse. 60 kr/m.
Sommarblommor från Åhlens, är ursprungligen ett gammalt påslakan, 2 m, jag klipper när det finns intresse. 40 kr/m.
Grönvit blommigt tyg, är ursprungligen ett gammalt påslakan, 2 m, jag klipper när det finns intresse. SÅLD

Jag har grävt lite bland mina tyger, och jag har en del, och jag syr inte upp det i den takt man skulle önska. Jag delar därför med mig av en del av det jag har, så kanske det dyker upp mer vartefter jag kommer längre in bland alla tyger :). Maila eller skicka en kommentar, så kontaktar jag dig/er som är intresserade av tygerna.



3 kommentarer:

  1. ja tack... jag skulle vilja ha en meter av det första och en av det sista...
    vänligen åsa

    SvaraRadera
  2. Stort tack för det fina tyget som kom idag! Blir en perfekt födelsedagsklänning till min tjej som älskar grönt.

    SvaraRadera

Kanske gillar du