onsdag 24 augusti 2011

Åter napphållare i lager...

Idag fick jag hem beställningen av napphållsringar, så nu har jag de åter till salu.

Napphållsringarna kostar 6 kr/st plus Postens porto för att skicka dem.

Jag har fått en del frågor över mailen, och jag svarar här på de vanligaste:

Finns det begränsning på hur få/många ringar man köper?
Nä, man kan köpa 1 ring, eller så många jag har kvar hemma.

Är ringarna av livsmedelsgodkänt gummi?
Ja, det är dem.

Vad är det för storlek på ringarna?
Innerdiametern på ringen är 21 mm, tjockleken är 3 mm. Passar jättebra för att hålla nappen kvar i napphållaren.

Hur snabbt levereras ringarna?
Jag kollar min mail nästintill varje dag, och svarar direkt. När sedan ringarna är betalda, skickar jag dagen efter.

Kan man beställa om man bor utanför Sverige?
Ja, det går bra. Portot blir lite dyrare, men efter Postens priser.

Om det finns fler frågor du undrar över, är det bara att skicka ett mail, eller posta en kommentar till detta inlägg.

Skicka beställning till allakansy [snabel-a] gmail.com

4 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja beställa 4 nappringar av dig du kan väl maila mig på Magzyy@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja bli återförsäljare av napphållsringar, vilka ska jag kontakta.

    min mail:therescarlberg@hotmail.com

    /Föräldrarledig mamma som älskar att sy

    SvaraRadera
  3. Hej skulle vilja beställa lite svarta napphålls ringar av dig..finns det kvar? 5st iaf..
    Min mail är tezzlann@hotmail.com /mvh Tess

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag skulle vilja beställa ringar.
    Går ej att maila på adressen.
    Zandra
    chili_mum@hotmail.com

    SvaraRadera

Kanske gillar du