lördag 13 oktober 2012

90000 besökare är värt att fira med en tävling!

Nu har räknaren passerat 90000 besök, och det tycker jag är värt att fira! Vinsten är ett kakfatsstativ i silverfärg eller i guldfärg. Dragning 30 oktober 2012.

1 lott för en kommentar, 2 lotter om man länkar med bilden ovan från sin blogg. Skriv hur många lotter ni får. Ni som besöker utan blogg är självklart välkomna också. Lämna då mailadress i kommentaren, så vi kan komma i kontakt om någon av er vinner. Lycka till allihopa!

22 kommentarer:

  1. Jag är gärna med, med en lott :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till så många besökare hittade till din blogg IDAG
    jag tar gärna en lott o hoppas på tur
    kram ullaisa
    ubhagglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag har även länkat från min blogg http://kluckerdesign.blogspot.se

    Så du får jag 2 lotter!!!! Hoppas jag vinner =)

    SvaraRadera
  4. Så roligt med en tävling!
    Jag kommenterar och länkar från min blogg
    http://wwwlillamammasvarld.blogspot.se/2012/10/tavling-hos-alla-kan-sy.html

    Så då har jag 2 stycken lotter!!, Håller mina tummar :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla besök på bloggen! Jag är gärna med och tävlar - en lott till mig tack!

    SvaraRadera
  6. Åh, jag vill vinna. Jag kör på en lott.

    SvaraRadera
  7. Jag vill vinna!
    Länkar till dig så det blir två lotter.
    http://isapysslarblogg.blogspot.se/2012/10/tavling-hos-alla-kan-sy.html

    /Isa

    SvaraRadera
  8. 90000 besökare! Grattis!! Jag har länkat till min sida så jag vill gärna vara med på två lotter. Ha det bra/ Veronica

    SvaraRadera
  9. Grattis!!

    Jag är gärna med på en lott!

    SvaraRadera
  10. Ja Tack, jag är gärna med och tävlar. En lott, Tack!
    Emma Johansson
    (emma@jahrl.com)

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vara med och tävla.
    Men jag har ingen blogg.
    Mvh Maria Blomgren
    mariablomgren76@gmail.com

    SvaraRadera
  12. hej hej,
    Dubbla chanser, har länkat hit från min blogg också, hoppas att jag vinner.
    Monica

    SvaraRadera
  13. men hooo ett stativ i silver skulle sitta fin-fint! Jag länkar!

    SvaraRadera
  14. Åh hvor et det fint - jeg vil gerne deltage med 1 lod (krydser fingre)

    SvaraRadera
  15. Oj vad fint klart att jag vill vara med och försöka vinna ett stativ. Jag lägger beslag på en lott! Tyvärr har jag ingen blogg men min mailadress är:

    ghlarsson@hotmail.com

    Mvh
    Heléne

    SvaraRadera
  16. Självklart vill jag vara med i utlottningen! Grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  17. Ååååå jag vill jättegärna vara med å kunna vinna en sådan :) Men har tyvärr ingen blogg men maila mig gärna istället ;) asusanneb@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. hej jag skulle gärna vilja vinna detta underbara fat så jag provar min lycka jag är med kram maria

    SvaraRadera
  19. Grattis! Jag vill gärna vara med på en lott (min blogg är vilande...). hannax15@hotmail.com.

    Mvh Hanna

    SvaraRadera
  20. Så kul att göra sitt eget kakfat, har länkat till min blogg, hälsningar fr Lisa i Lysekil

    SvaraRadera
  21. Oj vad roligt!! Älskar hemmagjorda kakfat :)
    Vill gärna vara med, så lägg en lott för mig!

    SvaraRadera

Kanske gillar du