måndag 26 november 2012

Fler kakstativmodeller än väntat.. och förvaringen av dem

Jag håller på att fixa förvaring till mina kakfatsstativ, och provpackade om dem i lådorna från kartongen... och i botten fanns andra stativ som jag inte hade beställt, en av varje som bild ovan.

Och åter till min förvaring jag är igång med. En minibyrå ursprungligen från IKEA, men som jag köpt i somras på en bakluckeloppis. Hur kan IKEA sluta med dessa minibyråer?!

Minibyrån innan något är gjort med den...
Och nu är den målad på ut- och insida. Kvar att göra är att tapetsera fronterna på lådorna. Detta får jag vänta med tills vi ska tapetsera vinden, som är nästan färdiginredd nu. Då finns det tapetklister i huset, så då passar jag på. Sen är det bara att fylla byrålådorna med kakfatsstativ, och det är bara att gå dit och plocka efter behag ur förrådet :).

Jag har tidigare målat och tapetserat en minibyrå av annan modell, som var i betydligt sämre skick när jag köpte den på en bakluckeloppis. Riktigt roligt att greja med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du