måndag 11 mars 2013

Födelsedagspresent till mor, och runda stativ till kakfat

Jag letar tallrikar, och har även köpt hem ett gäng kakfatsstativ som är silverfärgade med rund topp. Jag längtar tills jag får mer tid för pysslandet. I år har det varit nästan dött, eftersom jag pluggat som en tok efter jobbet.

Kolla gärna in länken för att se fler bilder och vilka fler stativ till kakfat jag har. Där står även hur jag har gjort när jag gjort mina kakfat. Det är verkligen busenkelt, buskul och resultatet blir så bra!


Ett litet undantag från pysslandet har jag gjort inför min mors födelsedag. Hon önskade sig omklädda kuddar, och det är klart att hon ska få det!
Riktiga märkeskuddar! :)

Nu har jag en hel önskelista på vad jag vill pyssla med, när certifieringen är klar (skriver på onsdag, så jag hoppas verkligen att jag klarar det!) Ha en härlig vecka, så hoppas jag synas mer på bloggen efter denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du