lördag 11 maj 2013

Ännu en börs, det här är så kul!

Det här är verkligen roligt! Det går ju att variera i all oändlighet.

Jag har uppdaterat min sida med "Färdigsytt till salu", där jag lagt in denna och de andra börserna, samt lite annat jag har hemma. Det känns som att det är dags att göra plats för lite nytt nu, och motivera köp av nya tyger. Hittar du något av intresse, tveka inte att höra av dig till mig.

Yttertyget kommer från Stoff & Stil, fodret minns jag inte, men vanlig lakansväv. Beskrivning hur man syr en sådan börs som på bilden finns på länken.

Kolla gärna in mitt inlägg, där jag firar med utlottning av kakfatsstativ att bloggen haft 120000 besök sedan start. Välkommen att delta du med!  

3 kommentarer:

  1. Var hittar du dina byglar? Jag har försökt googla mig fram till några och då hittar jag till exempel din fina beskrivning hur man gör en bygelbörs, men det är ingen som skriver var man kan köpa själva bygeln :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,

      Jag har ett gäng byglar, om du är intresserad att köpa. Jag tar 40 kr/st inkl porto. Jag har för mig att jag köpte mina i England någonstans.

      Radera
    2. Hej! Jag är mitt uppe i semester och flytt men skulle väldigt gärna köpa några byglar framåt slutet av augusti när vi har flyttat klart och kommit iordning, om det går bra för dig :)

      Radera

Kanske gillar du