fredag 31 januari 2014

Nystmaskin/Garnnystare, stickor och virknålar till webshopen

Det här är en helt fantastisk uppfinning, en nystmaskin eller garnnystare som jag kallar den. Köper man garnhärvor och ska nysta för hand, tar det en hel evighet att nysta härvor på 400 m, 800 m, 1200 m, som jag t.ex. stickat sjalar med. Då är det ovärderligt att ha en nystmaskin som gör att det går snabbt och lätt att gå från härva till nystan, bara genom att veva. Jag är själv så nöjd med min nystare. Nu har jag köpt in denna modell av "Wool Winder" till min webshop, om det är någon bloggläsare som söker en.

Jag har även uppdaterat webshopen med raka bambustickor,
virknålar,
och rundstickor.

Det är väldigt roligt att bygga upp webshopen med saker som jag själv tycker mig behöva, och som det då förmodligen finns några fler som har behov av. Eftersom jag har webshpen som en bisyssla, försöker jag hålla nere priserna på tillbehören jag säljer, det blir roligare för alla.

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du