tisdag 18 februari 2014

Återförsäljare av möbeltyger och dess tillbehör för möbeltapetsering

Det här är riktigt roligt! Jag är nu återförsäljare av Nevotex sortiment. De har möbeltyger av alla dess sorter att klä möbler, sy kuddar, klä sänggavel mm, både i bomull, linne, ull, fårskinn, kohudar, konstläder mm. Där finns även verktyg och tillbehör till möbeltapetsering. Det är som att gå in i en godisaffär, fast för möbelentusiaster. Där finns allt att önska och lite till.

Besök gärna Nevotex hemsida, och se vad ni kan tänkas behöva. Jag lämnar offertförslag på förfrågan. Maila mig om det är något ni skulle önska beställa på allakansy@gmail.com , så återkommer jag så snart som möjligt. Nevotex är snabba med leveranserna, och det är jag med. Om allt flyter på med Posten och bankbetalningen som det ska, kan du ha din beställning hos dig 3-4 arbetsdagar från att beställning/betalning gjorts.

3 kommentarer:

  1. så fina tygerna ser ut.
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag ska klä om dynorna till en gammal 50-tals fåtölj och byta sadelgjord i botten. Men är det verkligen så att man måste vara företagskund för att kunna skapa ett konto och se deras produkters pris?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bara återförsäljare får se inköpspriserna. Så är det nog överallt. Vi får ju inte se prislistorna vad andra grossister säljer till återförsäljare heller. Kolla gärna i deras produktkatalog och skicka mig ett mail, så återkommer jag med kostnad för materialet.

      Radera

Kanske gillar du