tisdag 10 juni 2014

527 pärlade armband till förmån för Ung Cancer

För ett tag sedan arrangerade jag pärling av armband till förmån för Ung Cancer på arbetsplatsen jag jobbar. Ca 90 personer kom, både barn och vuxna, och pärlade tillsammans en kväll. Helt fantastiskt roligt, både att arrangera, och vetskapen att få bidra med något gott. Hur många armband blev det...?
527 st!!!! Ett bidrag värt 52700 kr till Ung Cancer. Det är något jag tycker är värt att skryta om.
Armbanden finns att köpa på Ung Cancers webshop, besök dem gärna och beställ ett armband du med.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Har inte bloggat på snart ett halvår, men äntligen hittat några stulna minuter att sy och (snart) blogga lite på. Jag såg att du hade kommenterat runt årsskiftet, jag har helt enkelt missat det.
    Maila gärna nästa gång du har något på G, mycket större chans till kontakt;)
    Kul annars att kolla in här ibland. Du är så himla kreativ!

    SvaraRadera
  2. Det var det absolut värt att skryta om!! Bra jobbat!

    SvaraRadera

Kanske gillar du